АНАЛИЗ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИТЕ ПРЕДПОЧИТАНИЯ С ИЗРАЗЕНИ ИЗБОРНИ МЕТОДИ

Автори

Ключови думи
-

Резюме
Анализът на изборното поведение на потребителите на пазара е фундаментална тема в маркетинговите изследвания. За съжаление обаче, въпреки богатата палитра от инструменти за изучаване на потребителските предпочитания, в научната литература все още липсва зряла методология за анализ на изборни данни с лонгитюден произход. В настоящото изследване се представя и апробира адекватна методология за лонгитюден анализ на изразени индивидуални изборни данни и трекинг на структурата на потребителските предпочитания, реализирани чрез съчетаното приложение на инструменти за изучаване на дискретни изборни данни и класически иконометрични методи за панелен анализ.

JEL Класификатор: -
Кодове на научна квалификация: -
Страници: 64
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • ЕФЕКТИВНОСТ НА ПОРТФЕЙЛНИЯ МЕНИДЖМЪНТ ПРИ КОЛЕКТИВНИТЕ ИНВЕСТИЦИОННИ СХЕМИ В УСЛОВИЯТА НА ФИНАНСОВА КРИЗА

    Проектът изследва портфейлното изпълнение на българските колективни инвестиционни схеми в условията на финансова криза. Актуалността му се определя от сравнително слабата познаваемост и практическа реализация на проблемите с оценката на портфейлния мениджмънт в българската инвестиционна теория и практика. В рамките на проекта се извършва системен ...

  • ИЗСЛЕДВАНЕ ВЪЗДЕЙСТВИЕТО НА ФИНАНСОВАТА КРИЗА ВЪРХУ БАНКОВИЯ СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ

    В разработката се изледва въздействието на стопанската криза върху банковия сектор в България. Очертават се проблемите на финансово-кредитната система в условията на глобалната финансова криза. Прави се анализ на найното въздействие върху търговията и управлението на ценни книжа от банките. Изледва се влиянието на кризата върху депозитната база и ...

  • ПРОБЛЕМИ НА КАЧЕСТВОТО В АГРОБИЗНЕСА

    Качеството на продукцията и храните е основен приоритет и задача на агробизнеса в ЕС и у нас. Поради това е обект на изследване и разработване на строги правила за безопасност и контрол при производството, преработката, транспорта, съхранението и продажбата на продуктите от земеделски произход, т.е. “от фермата до вилицата”. Проектът изследва ...