ПРОГРАМАТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВО И УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ – ОСНОВА ЗА ПОВИШАВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА ВЪТРЕШНИЯ ОДИТ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

Автори

Ключови думи
вътрешен одит, Програма за осигуряване на качество и усъвършенстване, вътрешни и външни оценки, показатели за изпълнение, одитни комитети.

Резюме
Целта на разработката е да се конкретизират изискванията и предимствата на Програмата за осигуряване на качество и усъвършенстване с цел за повишаване качеството на вътрешния одит в публичния сектор. В съдържанието на студията са изложени и се дискутират някои от по-съществените проблеми при практическото приложение на Програмата за осигуряване на качеството и усъвършенства-не. На базата на личния професионален опит на автора е изразено конкретно критично отношение към проблемните въпроси относно практическото приложение на Програмата за осигуряване на качество и усъвършенстване на вътрешния одит в публичния сектор.

JEL Класификатор: М41.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 27
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • СЪСТОЯНИЕ И ТЕНДЕНЦИИ В РАЗВИТИЕТО НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА. ЕФЕКТИ И ЗАПЛАХИ ЗА БАНКОВАТА СИСТЕМА

    Целта на статията е да изясни настоящото състояние на икономиката в България, вчастност на банковата система, и да се очертаят перспективите за развитието в средносрочен план. Изследването е структурирано в две части. Първата част е посветена на оценката на тенденциите в развитието на националната икономика като интегрална част от икономиката на ...

  • BRAND TRUST AS A SOURCE OF BRAND EQUITY

    The theoretical and empirical lack of support for including brand trust in the model of brand equity and the brand-customer relationship paradigm require further investigation of the links between the two terms. For the purposes of the current research, six proposals for operationalisation of brand trust are discussed. A novel classification of ...

  • НАСОКИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ОРГАНИЗАЦИОННАТA КУЛТУРА

    В настоящата разработка се разглежда идеята за промяна на организационнaта култура, която не зависи от размера на фирмата. Необходимо предусловие за успеха на този процес са възприятията на мениджърите и способността им да създават условия за промяна, както и да мотивират членовете на организацията за постигането й. Целта на студията е да се ...