ПРОГРАМАТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВО И УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ – ОСНОВА ЗА ПОВИШАВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА ВЪТРЕШНИЯ ОДИТ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

Автори

Ключови думи
вътрешен одит, Програма за осигуряване на качество и усъвършенстване, вътрешни и външни оценки, показатели за изпълнение, одитни комитети.

Резюме
Целта на разработката е да се конкретизират изискванията и предимствата на Програмата за осигуряване на качество и усъвършенстване с цел за повишаване качеството на вътрешния одит в публичния сектор. В съдържанието на студията са изложени и се дискутират някои от по-съществените проблеми при практическото приложение на Програмата за осигуряване на качеството и усъвършенства-не. На базата на личния професионален опит на автора е изразено конкретно критично отношение към проблемните въпроси относно практическото приложение на Програмата за осигуряване на качество и усъвършенстване на вътрешния одит в публичния сектор.

JEL Класификатор: М41.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 27
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • НОВИТЕ ЗАКОНОДАТЕЛНИТЕ ПРОМЕНИ ПО ЗАСТРАХОВКА „ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ” НА АВТОМОБИЛИСТИТЕ И ВЛИЯНИЕТО ИМ ВЪРХУ ФИНАНСОВАТА СТАБИЛНОСТ НА БЪЛГАРСКИЯ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН ПАЗАР

    Повишаването на финансовата устойчивост на българските застрахователни компании, които практикуват застраховка „Гражданска отговорност” на автомобилистите чрез презастраховането, e задължително условие, което ще гарантира по-добри възможности за навременна реакция и издръжливост на непредвидени предизвикателства на застрахователния пазар у нас. С ...

  • КРИТИЧЕН АНАЛИЗ НА ПРОБЛЕМИТЕ В БОЛНИЧНИЯ СЕКТОР

    Мисията на болничните заведения е да предлагат и предоставят достъпна, висококачествена и висококвалифицирана медицинска помощ. Тя трябва да бъде в обхват, качество и обем, които следва да задоволяват потребностите от болнична помощ и високоспециализирани дейности и изследвания на населението. Същевременно тя трябва да бъде насочена и към ...

  • BUTCHERS SCHEDULING MODEL EXAMINATION BY TIME STUDY OBSERVATIONS

    The study examines the workforce management and the scheduling model in the meat department of the grocery retail company to evaluate an opportunity to increase efficiency. The work structure of the butchers has been observed and according to the time study guideline based on work structures, twelve-time studies conducted in different stores to ...