BUTCHERS SCHEDULING MODEL EXAMINATION BY TIME STUDY OBSERVATIONS

Автори

Ключови думи
Time Study, Scheduling, Grocery, Retailer, Butchers.

Резюме
The study examines the workforce management and the scheduling model in the meat department of the grocery retail company to evaluate an opportunity to increase efficiency. The work structure of the butchers has been observed and according to the time study guideline based on work structures, twelve-time studies conducted in different stores to evaluate the current working methodologies. New scheduling approach created according to sales correlation, seniority of the employee and empirical data obtained from the time studies. Before and after analysis have been conducted based on the scheduling approaches. Thus, new approach leveraged the company sales by 7 % increase.

JEL Класификатор: J20, J21, J22, J23.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 10
Цена: 1 Точки

Още статии от този брой

  • ПРОЕКТНОТО УПРАВЛЕНИЕ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕТО НА НОВИ ЯДРЕНИ МОЩНОСТИ – ОСОБЕНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

    В настоящото изследване са представени основните теоретични постановки на управлението на проекти в индустрията, и вчастност – проектното управление в ядрената енергетика. Чрез проучване на основни документи като международни-те ISO стандарти за управление на проекти в индустрията и специфичните за сектора на ядрената енергетика Ръководства за ...

  • ОТНОСНО ЗНАЧЕНИЕТО НА ВЪТРЕШНИЯ КОНТРОЛ ЗА БАНКОВАТА СИГУРНОСТ

    Въпреки утвърдените и прилагани практики и модели за контрол върху банковата дейност, наблюденията в публичното пространство през последните години показват, че зачестяват различните форми на злоупотреби от страна на банкови институции спрямо депозитори и клиенти на институциите. Същевременно нараства броят на рисковите банкови експозиции, което е ...

  • КОНЦЕПТУАЛНИ ОСНОВИ НА ЛОЯЛНОСТТА

    Посветена на теоретичното познание, настоящата разработка засяга изясняване на произхода и същността на феномена „лоялност“ като маркетингов проблем. Синтезирани са основните дефиниционни и класификационни различия при ин-корпорирането на понятието „лоялност“ в маркетинговата теория и управленс-ката практика. Стъпвайки на тях, е изведена ...