Манипулация в управлението и технологиите за масова комуникация

Автори

Ключови думи
манипулация, манипулативни похвати, управление, пропаганда, реклама, пъблик рилейшънс

Резюме
Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за справяне в ситуации на манипулиране, а в отделни случаи и способи за контраманипулиране.

JEL Класификатор: M12, М19
Кодове на научна квалификация:
Страници: 27
Цена: 3 Точки

Още статии от този брой

  • Оптимизация на капиталовата структура на фирмите в България (2011) – технология и практика

    Настоящето изследване си поставя за цел да апробира възможна технология за оптимизиране на капиталовата структура на българските фирми върху основата на емпирични данни към 2011 г. Студията е опит за доразвитие на изследванията в областта на капиталовия мениджмънт в български условия. Реализираната мащабна декапитализация на Българската фондова ...

  • Още за продоволствения проблем

    Един от най-важните проблеми, които стоят пред човечеството, е продоволственият. Съществуват два начина за производствто на храни: а) природосъобразен, който не влиза в противоречие с околната среда и б) неразумен, който застрашава съществуването на човека. В статията акцентът се поставя върху втория и се извеждат очакваните отрицателни последици ...

  • Концептуален модел за управление на организационната култура в сферата на социалните дейности

    Материалът разглежда възможностите за създаване на концептуален модел за управление на организационната култура в сферата на социалните дейности. Изяснени са същността на организационната култура като феномен, нейните елементи и някои нови подходи за научно и практическо изучаване. За апробиране на модела е избрана конкретна подсистема – ...